Satu-Mare Online: [Indexdecontacte] M A N A F U *

Wednesday, 7 September 2011

[Indexdecontacte] M A N A F U *

M A N A F U *


Poti sa fii blogger oficial la Webstock

Posted: 07 Sep 2011 06:30 AM PDT

Nokia, partener al Webstock, relanseaza programul "Bloggeri oficiali" pentru editia din 23 septembrie. Patru bloggeri pasionati de tehnologie, Internet si gadget-uri vor primi acces gratuit la eveniment si vor fi dotati pentru o zi cu terminal Nokia pentru a surprinde prin fotografii si inregistrari video spiritul evenimentului. Toate creatiile lor vor fi apoi postate intr-o sectiune speciala pe site-ul Nokia.ro. Vedeti aici un exemplu dintr-un program anterior.

Care sunt cerintele pentru a deveni blogger oficial?
Cautam oameni activi in social media, posesori de blog, conturi pe Twitter si Facebook. Pasiunea pentru blogging, social media si mai ales tehnologie trebuie sustinuta cu referinte anterioare (insemnari pe bloguri, participari la evenimente etc).

Cum se fac inscrierile?
Cei interesati pentru "postul" de blogger oficial sunt invitati sa trimita un e-mail pe adresa office [@] evensys [.] ro cu titlul “Blogger Oficial Webstock" in care sa specifice numele si datele de contact, alaturi de link-uri catre blogul personal si conturile de Twitter si Facebook. Pot fi specificate orice alte informatii relevante pentru profilul personal.

Cartea de vizita a bloggerului

Posted: 07 Sep 2011 03:57 AM PDT

Uneori simt lipsa cartilor de vizita la evenimentele la care particip. Si de fiecare data imi propun sa nu uit data viitoare sa le iau. Si probabil mai sunt si altii ca mine. Pe de alta parte, cred ca un blogger, desi ancorat mai mult in online, ar trebui sa aiba o carte de vizita si pentru offline. Stiu multi bloggeri care folosesc eficient cartile de vizita.

Cum Webstock e o buna ocazie de socializare ne-a venit o idee pentru “cartea de vizita a bloggerului”.

Evensys si Agrafa.ro pregatesc pentru editia din acest an un set de carti de vizita pentru fiecare participant la eveniment. Intrucat ne dorim niste carti de vizita memorabile, lansam o initiativa de tip crowdsourcing in comunitatea evenimentului. Va invitam sa participati la crearea lor.

Pe o parte exista loc pentru datele personale (telefon, mail, blog, Facebook, Twitter etc), care vor putea fi completate in cateva rubrici speciale. Pe cealalta fata vom tipari mesaje haioase primite pe Twitter. Cateva exemple gasiti aici si aici.

Ce trebuie sa fac?
Trimiteti pe twitter un mesaj care credeti ca s-ar potrivi foarte bine pe o carte de vizita. Poate fi ceva funny ori ceva profund. Poate avea legatura cu social media, Facebook, bloguri etc. sau poate fi o maxima din business. Acceptam si replici celebre din film sau parafraze. Apreciem orice creatie originala.

Nu uita sa adaugi hashtag-ul oficial al evenimentului #cartidevizita.

Ce se intampla apoi?
Dintre toate mesajele primite, vom selecta un anumit numar, iar echipa Agrafa le va tipari si pregati pentru eveniment. Primim propuneri pana pe 13 septembrie.

Ce castig?
Autorii mesajelor selectate (pentru a fi printate) vor fi invitati la Webstock 2011. Daca deja ai o invitatie, iti oferim de acum una pentru 2012.

Ce tip de bere preferati?

Posted: 07 Sep 2011 03:33 AM PDT

Nu suntem noi cel mai cunoscut neam de bautori de bere, dar putem spune ca ni s-au sofisticat un pic gusturile in ultimii ani. O spun din experienta. Si probabil nu sunt singurul. Pentru cei ce cauta o berea racoroasa si usoara si pentru cei ce prefera gustul consistent al unei beri nefiltrate, Bergenbier mi-a pus pe masa doua sortimente noi si mi-a cerut sa o aleg pe cea mai buna.

Daca e sa judec dupa test, mi-a placut mai mult varianta Fresh. O incercasem deja acum un weekend. Daca e sa judec dupa clipul de mai sus, sar gardul la baietii cu “nefiltrata”. Deci la mine e egalitate.

Voi ce alegeti?

No comments:

Post a Comment