Titus Capilnean |
How To Web 2011 – bigger, longer and uncut Posted: 12 Sep 2011 10:00 PM PDT S-ar putea să nu știi asta despre mine, însă, sub mantaua groasă de corporatist, mă gândesc că la un moment dat, într-un viitor nu prea îndepărtat, m-ar tenta să o iau pe drumurile antreprenoriatului(cel mai probabil online). Acum, dacă ar fi să fac treaba asta mâine, vă spun cu mâna pe inimă că n-aș avea prea multă idee despre cum ar trebui să apuc hățurile unei firme, despre cum să atrag investitori care să mă ajute să cresc afacerea pe care o am în cap și/sau să leg relații cu clienți strategici. Dacă aș vrea să merg pe drumul ăsta acum, aș merge pe 9 și 10 Noiembrie la How To Web 2011, ca să aflu cam tot ce mișcă în Europa de Est în materie de antreprenoriat online.
BiggerE mai mare decât anul trecut, mai mulți vorbitori și, speră organizatorii, mai mulți participanți de la noi, cu idei de afaceri, cu afaceri deja puse pe roate dar care ar putea crește cu niște investiții strategice sau pur și simplu oameni care vor să vadă și alte perspective asupra businessului online sau să câștige clienți. Anul acesta, sunt așteptati la How To Web peste 750 de participanți, atât din România, cât și din țările vecine. Pentru ei, organizatorii vor pune la dispoziție autocare dedicate ce vor pleca din Timișoara, Sofia, Belgrad, Iași și Cluj care vor asigura gratuit transportul participanților.
LongerAnul ăsta vor fi mai multe informații, mai multe prezentări, va fi mai mult spirit antreprenorial, petrecerile vor fi mai lungi și mai mișto(deși, din câte am auzit de anul trecut, aspectul ăsta o să fie greu de bătut). Până și lista de vorbitori e lungă ca o zi de muncă:
Temele de discuție ale invitaților se vor axa pe subiecte de interes pentru antreprenorii din zona tehnologiei web cum ar fi: future of web, Eastern Europe’s entrepreneurs, How To’s, entrepreneurship, business development, financing & developing mobile apps, Focusing on web technologies, cloud technologies, mobile development. UncutÎmi place de Bogdan Iordache, unul din organizatorii How To Web 2011, pentru că spune lucrurilor pe nume. Nu o să dea invitații moka, așa cum se mai obișnuiește pe la evenimentele românești de online. Are câțiva oameni invitați(cum ar fi bloggerii oficiali, printre care mă număr și eu, evident), însă restul trebuie să își ia bilet ca să vină la How to Web. Cred că dacă pentru unii ar fi prima investiție mai serioasă în pasiunea numită Antreprenoriat, pentru alții ar fi o nimica toată pe lângă beneficiile pe care le-ar putea avea după participare. Nu v-am convins încă? Eu zic să vă uitați și pe pagina lor de Facebook, pe contul lor de Twitter sau să intrați direct pe site și să luați biletele cât sunt multe și ieftine. Cu cât ne apropiem de eveniment, cu atât va crește cererea și prețul. Acum, până pe 15 Septembrie, biletele sunt 121 Euro bucata. p.s. Am pus evenimentul în lista de must-uri pentru un om de online, iar aici poți să vezi ce s-a întâmplat anul trecut. p.p.s și un bonus |
Cum sa NU faci anunturi de angajare in publicitate Posted: 12 Sep 2011 06:06 AM PDT Mi-a ajuns în fața ochilor următorul anunț:
Deci, care este, băiatul/fata trebuie să se dea de trei ori peste cap și să se facă zmeul orelor suplimentare.
De aici ne prindem că ei caută un senior, dar pe care să îl plătească la nivel de junior, să facă treabă de account manager pe bani puțini. Bun, din ce în ce mai atractiv. • conceperea de campanii publicitare (ia parte la brainstorming, propune concepte executionale si strategii de marketing) Deci și copywriter Calitati/Cunostinte: • limba engleza e un must (scris: nivel nativ; vorbit: nivel avansat) Și aici eu m-am oprit din citit. Engleză la nivel nativ(scris) găsești ori în Marea Britanie, ori în Statele Unite. Oricum, nu în România. Cu asemenea anunțuri o să aplice exact acei candidați pe care îi urăște orice recruiter: cei care candidează în masă, la orice job care sună a publicitate/marketing. Oamenii buni se vor feri întotdeauna de anunțurile care cer un junior care să facă treabă de senior sau chiar treaba a 2-3 oameni. Genul ăsta de joburi creează frustrări și nu fac bine niciunui CV. Probabil că, după forma anunțului, agenția s-a zgârcit la consultanța de HR sau a pus asistenta să scrie anunțul de angajare(formulat simpatic, dar strict). De aici tragem două concluzii – amatorism și salariu mic. p.s. dacă își recunoaște cineva anunțul, e rugat să îl schimbe. Nu dau numele, că nu e frumos. |
You are subscribed to email updates from Titus Capilnean To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. | Email delivery powered by Google |
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610 |
No comments:
Post a Comment