Satu-Mare Online: [Indexdecontacte] De bine despre România!

Thursday, 25 August 2011

[Indexdecontacte] De bine despre România!

De bine despre România!

Link to RomaniaPozitiva

Povestea RomaniaPozitiva la Radio Romania Cultural / 26 august 2011

Posted: 25 Aug 2011 12:00 PM PDT

Mâine, 26 august (2011) povestea RomaniaPozitiva merge la radio! În jurul orei 11:15-11:30 povestim puțin despre ideea proiectului nostru și despre informațiile de Bine despre România la emisiunea Cultura.net la invitația lui Cătălin Sturza. Mulțumim, Cătălin!

La Cultura.net nu veti afla cum se monteaza procesorul sau care e ultima versiune de Windows Media Player. Aceste lucruri le veti gasi pe bloguri specializate. La Cultura.net veti descoperi, însa, o multime de site-uri si de bloguri tematice: despre carti, filme, spectacole de teatru, despre jurnalism si noile media, chiar si despre Media Player. Pentru a intra în atentia Cultura.net, o pagina web nu trebuie sa fie o tabela cu link-uri: trebuie sa comenteze, sa informeze, sa creeze ceva nou. Si sa strânga în jurul ei o comunitate. Sa devina, altfel spus, un subiect cultural.

Sursa: www.radioromaniacultural.ro

Articole înrudite:

Campanie naţională de informare despre protecția apei

Posted: 25 Aug 2011 06:33 AM PDT

PROTECŢIA APEI DIN ROMÂNIA subiect al unei campanii naţionale de informare

Vineri, 26 august are loc conferinţa de lansare a campaniei naţionale de protecţie a apei organizată de către ASOCIAŢIA HIDROGEOLOGILOR DIN ROMÂNIA. Proiectul aduce în fata publicului din România teme de discuţie ce fac subiectul multor dezbateri şi campanii din Uniunea Europeană. O dată cu integrarea României în marea familie europeană, aceasta trebuie să se alinieze la prevederile acquis-ului comunitar în domeniul protecţiei calităţii apei, iar campania ajută la informarea populaţiei asupra acestui subiect.

Proiectul, ce poartă titlu „Protejaţi apa, esenţa vieţii tuturor speciilor pe Terra! – Campanie Naţională de Informare şi Constientizare a Populaţiei privind Necesitatea Protecţiei Apei" este finanţat prin Administratia Fondului pentru Mediu şi se va desfăşura pe o perioadă de 14 luni. Campania constă în organizarea a 9 conferinţe de presă în cele mai importante oraşe din ţară (Bucureşti, Iaşi, Cluj, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Tulcea), în implicarea studenţilor în acţiuni de igienizare a cursului superior al râului Dâmboviţa, a afluenţilor săi din zonă şi pe Lacul de acumulare Pecineagu, dar şi în organizarea unei campanii de informare în mass-media naţională şi amplasarea de standuri info-point.

Campania îşi propune să contribuie la educarea şi conştientizarea populaţiei privind măsurile ce pot fi luate de fiecare cetăţean pentru protecţia surselor de apă, astfel încât să contribuie la stoparea poluării şi menţinerii unui mediu curat şi primitor.

Conferinţa de lansare va avea loc vineri, 26 august 2011 începând cu orele 12oo la sediul asociaţiei din strada Traian Vuia nr. 6, sector 2, Bucureşti, în Amfiteatrul „Vasile Lăzărescu" al Facultăţii de Geologie şi Geofizică din Universitatea Bucureşti.

APA ESTE ESENTA VIETII !Articole înrudite:

Vrei o invitatie gratuita la Conferintele Webstock 2011?

Posted: 25 Aug 2011 05:49 AM PDT

Profesionistii mediului online si persoanele pasionate de social media pot solicita incepand de astazi o invitatie gratuita la Webstock 2011, cea mai mare conferinta locala dedicata platformelor Web 2.0. Evenimentul este oferit de Evensys si Vodafone, in parteneriat cu Petrom si HP Romania.

Sursa si mai multe informatii pe comunicatedepresa.ro

Invitatiile pot fi solicitate in pagina web a evenimentului, in urma completarii unui scurt formular. Toate cererile vor fi analizate, iar persoanele selectate vor fi invitate nominal la eveniment. Accesul la conferinte se va face doar in baza unui ecuson special obtinut de la organizatori.

Conferintele Webstock isi propun sa aduca un mix al celor mai eficiente instrumente, strategii de promovare si oportunitati din social media, completate de informatii de ultima ora despre tehnologiile si aplicatiile din domeniu. Anul acesta, a doua parte a conferintelor va include trei micro-evenimente ce vor aborda subiecte majore din online despre retelele sociale, blogging si viitorul tehnologiei.

Pe 10 august au inceput inscrierile proiectelor web 2.0 la Webstock Awards, gala premiilor social media din Romania. In aceasta competitie sunt asteptate proiecte de social media si aplicatii mobile din partea agentiilor de PR, advertising, interactive si a dezvoltatorilor de proiecte digitale si aplicatii.

Participarea la competitie este gratuita, iar proiectele pot fi inscrise pana la data de 9 septembrie 2011 si trebuie trebuie sa se incadreze intr-una din cele 12 categorii disponibile in cadrul competitiei – Publishing, Utility, Viral, Social Networking, User Generated Content, Video & Audio, Blogging Campaigns, Mobile Applications, Facebook Fan Pages, Facebook Applications, Special Projects si "Others".Articole înrudite:

10 proiecte din programul „Susţin Educaţia” finanțate de Porsche Finance Group România

Posted: 25 Aug 2011 03:12 AM PDT

PORSCHE FINANCE GROUP ROMÂNIA FINANŢEAZĂ 10 PROIECTE DIN PROGRAMUL „SUSŢIN EDUCAŢIA"

Programul „Susţin Educaţia", în parteneriat cu Porsche Finance Group România, susține 10 proiecte educative din cinci judeţe din România: Dâmboviţa, Bihor, Alba, Sibiu şi Buzău.

Colaborarea începută în luna mai s-a materializat în august prin finanţarea a 10 dintre proiectele depuse în cursul anului de dascăli pe site-ul www.sustineducatia.ro. „Mici experimentatori", „Facem sport încă de mici ca să creştem mari voinici" şi „Atelier şcolar de arheologie experimentală" sunt câteva exemple din lista proiectelor care vor fi puse în aplicare, începând din septembrie. Finanţarea, în valoare de 15.700 Ron,  va fi folosită la achiziționarea materialelor necesare desfășurării proiectelor:  instrumente de laborator, echipamente sportive, materiale didactice, softuri educative şi cărţi, de care vor beneficia 236 de copii.

Parteneriatul dintre „Susţin Educaţia" şi Porsche Finance Group România va continua și anul viitor. Pe parcursul următorului an şcolar „Susţin Educaţia" va asigura contactul dintre şcoli şi finanţatorul de autoturisme prin bilanţuri şi rapoarte ce ţin de desfăşurarea cursurilor şi a atelierelor educative descrise în cele 10 proiecte. Acest parteneriat face parte din programul de responsabilitate socială corporativă a Porsche Finance Group, prin care compania se implică în susţinerea programelor sociale autohtone şi susține comunitatea.

Este o veste grozavă pentru toată lumea. Şi o dovadă că educaţia din România se poate schimba prin orice efort, dacă ştim exact de ce anume este nevoie şi unde. Cele zece proiecte se adaugă la lista viselor devenite realitate prin programul nostru şi suntem foarte bucuroşi că, la mai puţin de un an după lansare, „Susţin Educaţia" are deja parteneri importanţi", a declarat Cristiana Anca, preşedintele Asociaţiei Române pentru Educaţia Tinerilor (ARET) şi coordonator al programului „Susţin Educaţia".

„Responsabilitatea socială a reprezentat una dintre preocupările noastre constante și de aceea am căutat mereu să sprijinim comunitatea în care activăm. Ne bucurăm că am putut să contribuim la realizarea unor proiecte prin care se vor sprijini programe educative pentru copiii din cinci județe", a spus Kurt Leitner, CEO Porsche Finance Group Romania.

Susţin Educaţia este un program fondat de Asociaţia  Română pentru Educaţia Tinerilor (ARET) cu scopul de a sprijini proiecte de care copiii şi elevii din şcolile şi grădiniţele din România au nevoie pentru a beneficia de o educaţie de calitate. Credem că educaţia depinde de fiecare dintre noi! (www.sustineducatia.ro)

Porsche Finance Group se ocupă cu finanţarea autoturismelor aparţinând mărcilor holding-ului: Volkswagen, Seat, Skoda, Audi, Bentley şi Porsche. Grupul este prezent pe piaţa românească din 1999 şi include cinci companii: Porsche Leasing, Porsche Bank, Porsche Broker de Asigurare, Porsche Mobility şi Porsche Asigurări.

Porsche Finance Group oferă clienţilor săi soluţii eficiente şi rapide pentru achiziţionarea automobilului dorit, conform conceptului "one stop shop": achiziţionare directă, în showroom, finanţare prin leasing sau credit, asigurare pentru maşină şi o administrare eficientă a flotelor de maşini.

Porsche Leasing Romania IFN SA oferă leasing financiar intern pentru persoane fizice şi companii.

Porsche Bank Romania – prima bancă auto specializată de pe piaţa românească – oferă credite pentru autoturisme.

Porsche Broker de Asigurare completează gama de servicii cu intermedierea de asigurări CASCO şi RCA.

Porsche Mobility a fost înfiinţată cu scopul de a dezvolta serviciul de management de flote, rent-a-car şi leasing operaţional.

Porsche Asigurări închide cercul serviciilor integrate ale Porsche Finance Group. Compania oferă asigurarea CASCO, valabilă în toată Europa, pentru maşinile noi achiziţionate în leasing, credit sau cash, prin companiile grupului, Porsche Leasing, Porsche Mobility sau Porsche Bank.

http://www.porschebank.ro/ro/despre_noi/companie

 Articole înrudite:

O Românie pozitivă, o Românie a Faptelor Bune!

Posted: 25 Aug 2011 01:00 AM PDT

Pentru ca România este Pozitivă, pentru că dorim să cunoaștem oameni speciali, să le auzim poveștile și să le urmăm exemplul, Plantăm fapte bune în România lansează Campania "Colecția faptelor bune"!

Aceasta este dedicată persoanelor care sunt demne de lauda noastră a tuturor: dacă au fost voluntari într-un ONG, au participat la acţiuni de protecţie a mediului, educaţie, cultură, dacă au ajutat oameni nevoiaşi, au donat sânge sau carte, s-au implicat în bunul mers al comunităţii ori au reuşit să readucă zâmbete pe chipuri, să clădească bucurii.
Avem şansa să învăţăm de la ei, să primim o lecţie de omenie pe care să o transmitem mai departe, creştem în fiecare zi, cunoaştem din ce în ce mai multe lucruri şi de cele mai multe ori cu sprijinul acestora.

Faptele bune nu trebuie uitate, rolul lor este unul esenţial, de aceea trebuie să le înscriem în colecţie.

Haideţi să aflăm cine sunt cei care le-au realizat, să-i aplaudăm şi chiar să-i răsplătim! 10 dintre aceştia vor primi câte un puiet pe care să îl planteze și să îl îngrijească pe viitor.

Mai multe detalii despre campanie pot fi regăsite pe pagina oficială a Plantăm fapte bune în România.

Articole înrudite:

Primul an cu spaţiu pentru camping la Plai in Timisoara!

Posted: 24 Aug 2011 11:00 PM PDT

După cinci ediţii, PLAI este cel mai mare festival de world music din Europa organizat 100% de voluntari, fiind, în acelaşi timp, cea mai importantă manifestare de gen din România. Anul acesta, 100 de locuri de camping îi aşteaptă pe vizitatorii PLAI din afara Timişoarei.

Acum 6 ani, PLAI exista doar în visele unor tineri. Aduşi şi ţinuţi împreună de prietenie şi de visul comun, şi‐au pus sufletul în crearea unui festival aşa cum şi‐l doreau: cu ecouri muzicale ale minunatei diversităţi a lumii, cu arte libere de constrângeri şi cu suflu viu.

A şasea ediţie a festivalului PLAI, care va avea loc în perioada 16‐18 septembrie 2011, la Muzeul Satului Bănăţean din Timişoara se va bucura anul acesta şi de un spaţiu special amenajat pentru camparea vizitatorilor PLAI. Ne‐am dorit această facilitare pentru susţinătorii PLAI încă din primul an; anul acesta, ca dovadă a unei dezvoltări sustenabile, PLAI va pune la dispoziţie 100 de locuri de campare, oferite printr‐un abonament PLAI + camping.

Înţelegem importanţa acestui spatiu pentru cei care susţin festivalul şi călătoresc pentru a se bucura de el în fiecare an. Încă de la început am încercat să ne asigurăm că PLAI este şi va fi un eveniment de calitate, dar, totodată, accesibil pentru tinerii cu buget redus. Preţul abonamentului PLAI plus camping este de 70 lei şi se poate achiziţiona, exclusiv în avans, din reţeaua Eventim până la data de 11.09.2011. Locurile sunt limitate, având în vedere spaţiul minunat oferit de Muzeul Satului Bănăţean, spaţiu pe care echipa de voluntari PLAI ţine foarte mult să îl protejeze Toate detaliile legate de campare, precum şi regulamentul festivalului se regăsesc pe www.plai.ro.

Mai mult decât un simplu festival de muzică, PLAI este un garant al calităţii artistilor invitaţi din toate colţurile lumii şi cel mai mare hub cultural din România, adunand peste 40 de organizaţii (ambasade, centre culturale, ONG‐uri) ce oferă, în total, în jur de de 200 de activităţi în cele trei zile de festival.

Festivalul Plai 2011 este organizat Asociaţia Culturală Sunet Ambianţă Timişoara şi Casa de Cultură a Municipiului Timişoara, în parteneriat cu Institutul Cultural Român şi Consiliul Judeţean Timiş, Institutul Polonez, Forumul Cultural Austriac, Ministerul Culturii al Republicii Populare Chineze şi Centrul Cultural Maghiar, cu susţinerea Cabinetului Mercescu, Kathrein, Continental AG, Contitech, Gauss, Rotary Club Cetate, IHM Total Consult, Full Print Banat şi Quark Motors.

Biletele pentru ediţia din acest an a Festivalul Plai pot fi achiziţionate on‐line de la eventim.ro, precum şi din reţelele de magazine Germanos, Vodafone, Orange, Domo sau din librăriile Humanitas şi Cărtureşti. Preţul biletelor este de 45 lei pentru ziua de vineri, 16 septembrie şi 55 lei pentru ziua de
sâmbătă.

Preţul unui abonament valabil pentru toate zilele de festival este de 65 de lei, cu 10 lei mai mic decât la ediţia de anul trecut! Abonamentul PLAI plus campare costă 70 de lei.

Având în vedere faptul că PLAI este un eveniment organizat 100% pe bază de voluntariat, ne ajută enorm achiziţionarea în avans a biletelor pentru festival şi le mulţumim celor care îşi vor dovedi ataşamentul faţă de munca noastră făcând acest lucru.Articole înrudite:

No comments:

Post a Comment