M A N A F U * |
| La ce este buna monitorizarea online? Posted: 19 Aug 2011 07:56 AM PDT
De cele mai multe ori, pentru a convinge o companie sa ia in considerare gestionarea reputatiei in mediul online, e de ajuns sa ii arati cateva rezultate din Google, in special pe cele negative. Asa atragi atentia. Insa nu e suficient sa aduni si sa stochezi undeva in calculator aceste informatii. Ar fi bine sa le utilizezi. Un studiu recent facut in US a identificat 6 utilizari principale (le vedeti in imaginea de mai sus). Gasiti studiul integral aici. |
| You are subscribed to email updates from M A N A F U * To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. | Email delivery powered by Google |
| Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610 | |


Am primit un telefon de la o companie pe care nu as fi banuit-o vreodata ca monitorizeaza social media. Am mentionat numele ei pe blog si m-au sunat la scurt timp dupa. Nu conteaza cine a fost. M-am bucurat sa vad ca tot mai multe companii dau atentie reputatiei lor in social media. Eu fac “propaganda” de cativa ani pentru monitorizarea online. De aceea, am sustinut si sustin
No comments:
Post a Comment