Articolele Originale si Directoarele de Articole
"Continutul este Regele" !
Corect! Fara continut e destul de greu sa citesti o pagina alba mai ales daca esti lipsit de imaginatie.
Continutul unei pagini web este format din texte si imagini. Desi imaginile,dupa cum se spune, valoreaza cat o mie de cuvinte, valoarea lor de atractie a traficului in mediul online este egala cu 0 daca nu ar fi si cuvintele care le descriu.
Daca tinem cont ca si textele sunt formate din cuvinte putem concluziona ca de fapt "Cuvantul este Regele", mai exact cuvantul cheie.
Ce este Cuvantul Cheie?
Cuvantul Cheie este acel cuvant, sau grup de cuvinte care fac legatura intre ceea ce isi doreste utilizatorul si rezultatul final al cautarii.
De asemenea cuvintele cheie sunt cele care dau tonul realizarii de Articole pentru a exista o legatura cat mai stransa intre cerere si oferta.
Spre exemplu in mediul online, la ora actuala, aproape orice articol este scris doar ca raspuns la o cerere, cerere rezultata din volumul de cautari pe anumite cuvinte cheie.
Acest fapt si dorinta asa-zisilor webmasteri, contentwriteri, optimizatori (si cum s-or mai fi denumind) de a insera strategic in text cat mai multe cuvinte cheie care sa optimizeze acel articol astfel incat sa atraga cat mai mult trafic dauneaza in mod evident Calitatii Articolelor. Aceste articole ajungand sa fie doar o insiruire de cuvinte cheie de trafic, fara nici un fel de simt artistic sau calitati literare.
O alta poveste vehiculata in mediul online este aceea a Continutului Unic sau Original. Spun "poveste" pentru simplu faptca doar prin REPETITIE se face Optimizarea si Reclama.
Ai vazut la televizor in fiecare zi o alta reclama (noua si/sau originala) la pasta de dinti, detergent ...etc?
Aceleasi reclame, aceleasi anunturi, O REPETARE INSISTENTA pentru a i se inocula utilizatorului, privitorului,ascultatorului sau chiar TIE ceea ce se vrea a fi PROMOVAT.
Si in mediul online problema sta cam tot in acest fel.
Spre exemplu ti-ai creat un Site sau un Blog, ai scris pe el ai pus poze sau mai stiu eu ce vrei sa promovezi si te apuci de Reclama, altfel nu te viziteaza nimeni.
CUM SE FACE RECLAMA ONLINE ???
Daca esti mai nou in acest domeniu te apuci sa studiezi iar in caz ca esti mai vechi probabil ca ai citit urmatoarele sfaturi si idei de promovare de zeci, sute sau mii de ori incat le stii pe de rost.
Trebuie sa-ti optimizezi Linkul (site-ul) pentru a fi Indexat de Motoarele de Cautare in special de Maretul GOOGLE .
Recomadarile "Expertilor" in domeniu constau in Colectionarea de BackLinkuri, linkuri care fac trimitere catre site-ul care se vrea a fi promovat.
Cum se obtin aceste Back-Linkuri?
- Prin Inscrierea REPETATIVA a site-ului in Directoarele Web
- Postarea Repetativa de Anunturi (pe cuvintele cheie care se doresc a fi optimizate) in Site-urile de Anunturi care nu sunt altceva decat "COLECTII de Anunturi Duplicat"
- Postarea Repetativa de Comentarii pe Bloguri, aici apare pentru prima data notiuna de Spam in sensul in care postezi mesaje care nu au legatura cu subiectul, iar recomandarea "expertilor" este de a comenta cat de cat la subiect (fara a fi neaparat util) pentru a obtine Aprobarea Comentariului
- Postarea de Continut, mai exact ARTICOLE.
Aici sunt cateva lucruri de spus.
In primul rand se vehiculeaza Recomandarea de a se crea Continut Unic (Original) in caz contrar "Nenea Google" pedepseste Grav.
Ce-i de facut?
Te apuci sa scrii Articole Originale. Perfect. Pentru a le face cunoscute trebuie sa le publici. Daca le publici pe site-ul tau iar acesta nu este suficient "optimizat", adica nu ai suficient trafic, trebuie sa scrii articolele de asa natura incat sa atragi prin cuvintele cheie, acest lucru implicand o intensa munca de cercetare pe cuvinte cheie, competitie etc. in plus exagerarea optimizarii prin cuvinte cheie poate dauna grav Calitatii Articolului.
Dar nu trebuie sa disperi. Mai exista si alte solutii, mai exact DIRECTORELE de ARTICOLE. Aparute ca ciupercile dupa ploaie, surioarele mai istete ale Directoarelor de Linkuri fac tot posibilul sa atraga cat mai mult continut si daca se poate de calitate si Culmea Culmilor : Au pretentia ca Articolele pe care le postezi sa fie unice si sa nu mai fi fost postate nicaieri. Daca credeai ca poti posta articolul tau , gandit si scris de tine pe site-ul tau si in Directoarele de Articole , Termenii si Conditiile acestor directoare tin sa-ti insele aceasta Speranta.
Dar in fapt lucrurile nu stau chiar asa si Articolele se inscriu in mod Repetativ in diverse directoare, care datorita fluxului de continut oferit de utilizatorii dornici sa-si faca reclama se Optimizeaza, iar sansele ca autorii sa profite de pe urma directoarelor sunt foarte mici.
Ceea ce am incercat sa subliniez cu aceste METODE RECOMNADATE de PROMOVARE este faptul ca Internetul este plin de Continut Replicat, Duplicat si Multiplicat, Repetitia in sine fiind mama invataturii in cazul nostru "Cheia Sucesului"
Despre metodele de Optimizare si crearea unei afaceri folosind "Fluxuri de Continut" am sa detaliez intr-un Articol viitor care va fi postat in Categoria "1001 Idei de Afaceri"
Am omis ceva? Mai sunt intrebari de pus sau raspunsuri de dat?
Pentru asta exista rubrica de "comentat"...
Semnat: "C. O. - roman in romania"
No comments:
Post a Comment