Tuesday, 20 September 2011

[Indexdecontacte] De bine despre România!

De bine despre România!

Link to RomaniaPozitiva

Selectie copii 7-14 ani pentru spectacolul Vreau la OPERĂ!

Posted: 20 Sep 2011 10:55 AM PDT

Selectie copii 7-14 ani pentru spectacolul Vreau la OPERĂ!

IRSCA Gifted Education in parteneriat cu David Petrovich for Children realizeaza selectia pentru copii cu deosebit potential, între 7-14 ani, care să evolueze în Spectacolul VREAU LA OPERA (Data desfăşurării: 14 noiembrie 2011), Un eveniment dedicat legaturii intre Copiii supradotaţi şi Opera, inspirată de copilul supradotat Mozart, a cărui muzică a imbogatit umanitatea, prin uriasele efecte benefice asupra spiritului uman, în sustinerea procesului de gândire, învăţare si performanţă intelectuală.

Cand: Selectia copiilor va avea loc in data de Vineri, 23.09.2011, incepand cu ora 16-19 pe principiul primul venit, primul intervievat.

Locatia: CID, Centrul de Inovatie Didactica, sector 6, str Pascani nr 6, zona Romancierilor

Harta: click aici

Mini-juriu: Oana Andra, Alexandru Tomescu, Monica Gheorghiu, si altii

Scopul evenimentului:

Evenimentul pune in prim plan efervescenta pe care lumea o castiga atunci cand copiii recreeaza o nouă înfăţişare acestei lumi, înfăţişarea COPILĂRIEI. Pe scurt, pe scena vor evolua copiii în dialog artistic şi de idei cu mentorii lor.

Cum iti pregatesti rolul:

Fiecare copil îşi va crea singur un text scurt care să conţină motivaţia atracţiei sale către domeniul artistic pe care şi l-a ales, şi viziunea sa despre viitor.
Mentorii vor crea şi ei câte un text în care vor povesti ce visau în copilărie, cum au ajuns ceea ce sunt şi ce loc ocupă OPERA în viaţa lor, îndemnându-i şi pe copii să o descopere.
La final, toţi se vor uni şi vor cânta aria lui Ivanovici, "Muzica", din opereta "Valurile Dunării", şi apoi vor invita publicul să revină la operă.

Rolurile si domeniile, copii, 7-14 ani

  • Fetita scenograf atrasa de pictura (va juca rolul scenografei in sceneta, fetita care schimba, printr-un semn, infatisarea scenei triste, cenusii, intr-o lume pe placul copiilor); va fi mentorata de scenografa Viorica Petrovici
  • Canto fete; va fi mentorata de mezzo-soprana Oana Andra
  • Canto baieţi; va fi mentorat de cantaretul Marcel Pavel
  • Un baiat Jurnalist; va fi mentorat de politician si jurnalist Sever Voinescu
  • Fetita Chimista (care iubeste Chimia); va fi mentorata de cercetătoarea și inventatoarea Raluca van Staden
  • Baietel medic; va fi mentorat de conf. Dr Mircea Penescu

Dintre copiii, vom selecţiona 6 participanţi la spectacol.
Mentorii copiilor vor fi: Oana Andra, Alexandru Tomescu, Eugen Cristea, Sever Voinescu, Răzvan Mazilu şi Monica Petrică, Cătălin I. Arbore, Mugur Isărescu, Raluca van Staden, Mircea Penescu

Afirma-te!

Toti copiii se pot afirma in acest spectacol creand cât pot mai multe opere de artă plastică, pe care le vom scana şi care vor apărea pe două ecrane de proiecţie în timpul spectacolului, şi vor putea fi şi expuse în foyer.

Tematicile vor fi următoarele:

  • Canto (îngeraşi cântând, un cor de copii, cântăreţe în rochii de operă etc.)
  • Instrumente muzicale
  • Arta actorului (măşti, arlechini, marionete)
  • Jurnalism (colaje din ziare, carte, călimară, pană)
  • Tango (şal, pălărie, trandafir, două feţe apropiate de dansatori, un cuplu în poză de tango etc.)
  • Arte plastice (elemente de decor, pete de culoare, flori stilzate, tot ceea ce poate înfrumuseţa lumea)
  • Matematică (cifre, calculatoare, valute)
  • Chimie (eprubete, alambice, vrăjitor)
  • Medicină (doctor, stetoscop, seringi)

Copiii pot realiza lucrari si cu alte teme alese de ei, din domeniul respectiv.

Copiii Gazda

Vom selectiona si copii cu rol de GAZDA pentru a intampina publicul în foyer şi a le oferi programul serii.

Detalii Eveniment:

http://www.facebook.com/groups/vreaulaopera/Articole înrudite:

Gustă Slow – Roadele Toamnei

Posted: 20 Sep 2011 08:55 AM PDT

La Gustă SLOW avem timp destul. Timp să pregătim mâncăruri delicioase de început de toamnă, timp să lăsăm aromele să se cunoască între ele și, mai ales, timp să le savurăm împreună.

Asociația Mai Bine vă invită la al patrulea eveniment din seria Gustă SLOW – 2 octombrie 2011, un bufet cu gustări, deserturi și băuturi realizate doar din ingrediente locale, de sezon și ovo lacto vegetariene: pâine de casă, turte la ceaun, vinete, dovlecei și ardei copți, zacuscă, murături și caș afumat, cremă de zahăr ars, compot de gutui…
Parteneri: Restaurantul ovo-lacto-vegetarian Santé www.santerestaurant.ro Cafeneaua Acaju http://la-acaju.blogspot.com/
Intrarea: 20 ron
Slow food este o mişcare internaţională iniţiată în 1986, care luptă pentru păstrarea bucătăriei tradiţionale şi regionale, încurajând cultivarea caracteristică ecosistemului local. Mişcarea promovează consumul de alimente locale şi tradiţionale, ocroteşte principiile comerţului echitabil, încurajează fermierii şi micii producători, dar are ca scop şi educarea cetaţenilor cu privire la riscurile fenomenului fast food, folosirea pesticidelor sau consumul de alimente modificate genetic.

Articole înrudite:

150 de participanți la deschiderea primului parc eco-rustic din Cluj!

Posted: 20 Sep 2011 07:32 AM PDT

Primul parc eco-rustic din oraș a fost extins

Peste 150 de participanți la deschidere

Fundaţia Comunitară Cluj, împreună cu Organizaţia Studenţilor pentru Turismul Românesc (OST) şi compania de credite de consum Provident Financial România au finalizat extinderea primului parc eco-rustic din Cluj, La Butuci. Acesta a fost redeschis astăzi, în cadrul unui eveniment la care au participat peste 150 de clujeni de toate vârstele, care s-au bucurat de bunătăți de toamnă, muzică live și alte surprize.

Printre participanții la eveniment s-au numărat și 15 copii proveniți din familii defavorizate, beneficiari ai programelor derulate de Fundația Română pentru Copii, Comunitate și Familie (FRCCF). Aceștia au primit din partea Provident ghiozdane complet echipate.

Parcul La Butuci a trecut printr-un amplu proces de reamenajare, redecorare şi extindere la care au participat peste 40 de voluntari OST și Provident, care, printre altele, au instalat noi piese de mobilier, un suport pentru căţărări cu plasă şi un panou de proiecţie în amfiteatru, pentru care au fost necesar lemn de molid (4 metri cubi), pus la dispoziție gratuit de către Direcția Silvică Cluj. Proiectul a fost implementat în parteneriat cu Asociația pentru Turism Activ Cluj.

„După ce anul trecut clujenii au ales înfinţarea primului parc eco-rustic din oraş, tot ei au avut cuvântul pentru a-l extinde şi a-l îmbogăţi cu noi spaţii destinate întregii familii. Fundația Comnunitară Cluj încurajează implicare fiecărui cetățean în inițiativele care au schimbă în bine orașul nostru", a declarat Simona Şerban, directorul executiv al Fundaţiei Comunitare Cluj.

Parcul La Butuci a fost construit de la zero în toamna lui 2010 de către OST, în urma concursului de idei Fiecare parc are povestea lui, organizat de FCC împreună cu Provident. Parcul cuprinde un mini-amfiteatru, precum şi un complex de leagăne, jardiniere, mese de şah şi băncuţe, pentru care s-au folosit materiale naturale, cu excepția unor bucăţi montate doar pentru susţinerea elementelor de siguranţă ale structurilor din lemn.

„Am revenit la Cluj pentru o nouă implicare în programul Fiecare parc are povestea lui, fiind impresionaţi de succesul de care se bucură acest proiect şi de implicarea oamenilor minunați de aici. La Butuci este creația clujenilor și este deja un brand local. Suntem onorați că am putut contribui la acest succes", a declarat Russell Johnsen, directorul general al Provident Financial România.

Noile elemente de decor au fost alese de clujeni, în urma unor consultări publice realizate de voluntarii OST, pentru continuarea proiectului.

„Cele mai bune idei apar atunci când oamenii lucrează împreună şi ne bucurăm că eforturile noastre au primit ecouri valoroase şi din partea clujenilor. La chestionarul cu privire la reamenajarea parcului au participat peste 40 de persoane şi am fost surprinşi de sugestiile ingenioase, dar realiste ale persoanelor consultate", a declarat Diana Bobiș , coordonator resurse umane OST.

Parcul La Butuci este situat în cartierul Grigorescu, pe malul Someşului, la circa 100 de metri de podul Garibaldi, pe un teren pus la dispoziție de către Primăria Cluj-Napoca.

 

***

Despre Fiecare parc are povestea lui

Programul Fiecare parc are povestea lui a fost inițiat în 2010 de către compania de credite de consum Provident Financial România și reprezintă un proiect de responsabilitate socială care își propune să contribuie la îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă ale clienţilor și ale comunităţilor în care Provident este prezentă.

În perioada iunie-octombrie 2010 Provident a acordat micro-finanţări pentru reamenajarea unor parcuri şi locuri de joacă în trei oraşe din țară: Iaşi, Galaţi şi Cluj-Napoca. Acestea au fost selectate împreună cu autoritățile locale și implementate cu ajutorul a peste 100 de voluntari Provident. În 2011, prin intermediul programului, a fost creat un nou loc de joacă în parcul Pușkin din Craiova și două noi locuri de joacă vor fi amenajate în Pitești și înTârgu-Mureș în această toamnă.

În noiembrie 2010, Fiecare parc are povestea lui a fost votat proiectul lunii de către cititorii site-ului www.responsabilitatesociala.ro

Pentru implicarea în acest proiect, Provident a primit două premii: cel mai bun program de voluntariat corporatist în cadrul Galei Don’Or, la Cluj, respectiv premiul pentru compania anului la Gala Voluntarilor 2010, în Iași. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.parcultau.ro

Despre Fundaţia Comunitară Cluj

Punem in legătură nevoile și resursele Clujului pentru a îmbunătăți viața locuitorilor. Stimulăm implicarea și inițiativa clujenilor, pentru un oraș în care sa îți facă plăcere să locuiești, să îți crești copiii, să studiezi.

Fundația Comunitară Cluj inspiră implicarea oamenilor. Valorile noastre sunt: transparența, profesionalismul, parteneriatul, impactul pe termen lung. Credem că fiecare clujean și companie cu interes local pot contribui la transformarea orașului în locul pe care il visăm.

În perioada 2008-2010, am gestionat și oferit finanțări în valoare totală de peste 500.000 de lei, pentru 100 de proiecte în cadrul programelor noastre, respectiv pentru 42 de bursieri.

Despre Provident Financial România

Provident Financial România este o instituție financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Naționale a României și membră a Asociației Societăților Financiare din România (ALB).

Provident sprijină primul program non-profit de educaţie financiară din România destinat publicului larg. Programul este derulat de APC România sub patronajul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (www.bugetulfamiliei.ro). De la începutul activității în România, Provident a investit aproape 500.000 de euro în programe de responsabilitate socială.

În 2009, Provident s-a clasat pe locul al doilea în topul companiilor mari din România cu cele mai ridicate niveluri de implicare şi mulţumire ale angajaţilor, potrivit unui studiu realizat de Hewitt Associates, un consultant independent în resurse umane. Pentru mai multe informații, vizitați www.provident.ro.

 Articole înrudite:

Salvați Copiii lansează o campanie de educare împotriva violenței la adresa copiilor ”Ascultă-i sufletul”

Posted: 20 Sep 2011 05:56 AM PDT

Organizația Salvati Copiii lansează astăzi, 20 septembrie 2011, o campanie de educare și de sensibilizare pentru a combate violența la adresa copiilor și pentru a promova modele educaționale pozitive, cu respectarea nevoilor afective și psihice ale acestora.

 

Campania se intitulează "Ascultă-i sufletul" și își propune să atragă atenția asupra nevoilor emoționale și psihice ale copiilor, precum și asupra efectelor negative pe care le au disciplinarea prin bătaie,  umilința și  neglijența în ceea ce privește dezvoltarea psihică și afectivă a acestora și modul în care se formează și se va comporta viitorul adult.

"Această campanie a fost impusă de o problemă reală din societate. Bătaia nu ajută un copil să se dezvolte. Bătaia nu educă. Bătaia induce frică și nesiguranță unui copil. Ea umilește și rănește sufletul unui copil. Un copil bătut are toate șansele să devină un adult care prezintă simptome legate de unele suferințe psihice, cum ar fi depresia, anxietatea, tulburări de alimentație. Un copil bătut nu va ști cum să se poarte în societate și va fi la rândul său un copil care are un comportament agresiv. De aceea, semnalul pe care îl tragem este că avem nevoie să ne creștem copiii fără bătaie, cu modele de parenting pozitive și cu respect față de nevoile emoționale și psihice ale copiilor. Dacă noi ca societate nu renunțăm la anumite mentalități și la anumite comportamente, atunci riscăm ca societatea de mâine să fie și mai agresivă decât cea de azi", a declarat Gabriela Alexandrescu, președintele executiv al organizației Salvați Copiii.

Sloganul campaniei este "Trupul se vindecă. Sufletul nu" tocmai pentru a sublinia faptul că suferința emoțională indusă copiilor prin bătaie și violență poate lăsa răni profunde, care  nu se văd uneori cu ochiul liber, dar care afectează echilibrul emoțional pentru toată viața.

Campania se va derula în perioada septembrie 2011 și decembrie 2011 și va avea două componente: media și politici publice. Pe parte de media, campania va urmări atât sensibilizarea și conștientizarea publicurilor țintă (părinți, educatori, asistenți maternali) asupra consecințelor bătăii, cât și educarea acestora în legătură cu modele de formare a copiilor care sunt pozitive și care permit o dezvoltare echilibrată a acestora. Astfel, pe perioada campaniei, vor fi difuzate pe diverse canale media clipuri video și audio, machete, afise reprezentative, precum și informatii utile, explicatii, solutii care pot fi folosite de părinți, educatori și asistenți maternali în creșterea copiilor. Experții Salvati Copiii vor sta la dispozitia presei pentru a raspunde la intrebari si pentru a da informatii.

O serie de organizații de presă au intrat ca parteneri pentru susținerea acestei inițiative, altele și-au exprimat dorința de a da sprijin fără să intre într-un parteneriat propriu-zis. Organizația Salvați Copiii este deschisă oricărei organizații de presă care dorește să contribuie la acest proiect și mulțumește presei pentru deschiderea arătată.

"Mulțumim jurnaliștilor și organizațiilor de presă pentru deschiderea pe care au arătat-o, în perioada de pregătire a campaniei, față de inițiativa noastră. Presa joacă un rol foarte important în realizarea unui mediu echilibrat pentru creșterea copiilor. Aceasta deoarece presa are un rol în educația audiențelor și în influențarea mentalităților. De asemenea, modul în care presa relatează despre un caz în care este implicat un copil contează pentru acel copil, dar și pentru alții", a subliniat Gabriela Alexandrescu.

Pe parte de politici publice, Salvați Copiii își propune să colaboreze cu autoritățile publice pentru a finaliza strategia națională în domeniul sănătății mentale a copiilor, în conformitate cu normele internaționale.

———————————————————————————————————————————

Din datele furnizate de către Direcţia Generală Protecţia Copilului, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, pentru perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2010, 11.232 copii au fost în 2010 victime ale unei forme de abuz, neglijarea copilului fiind pe primul loc.

Majoritatea abuzurilor se petrec în familie : 10.395 copii din 11.232 au suferit o formă de abuz în cadrul familiei, pe primul loc fiind din nou neglijarea copilului – astfel din totalul de 7642 copiii raportaţi, 7401 sunt neglijaţi în cadrul familiei.

Astfel din totalul de abuzuri fizice asupra copilului, de 1254, 1188 au loc în familie, din 1218 cazuri de abuz emoţional asupra copilului 1169 au loc în familie. O incidenţa crescută a cazurilor de abuz sexual asupra copilului se înregistrată tot în familie: dintr-un total de 623 cazuri, 367 se petrec în familie şi 238 în alte locaţii.

În primele trei luni ale anului acesta (1 ianuarie 2011 – 31 martie 2011) 2893 de copii au fost victime de abuzuri: fizice (252), emoționale (353), sexuale (122), neglijare (2078), exploatare prin muncă (52), exploatare sexuală (11), exploatare pentru comitere de infracțiuni (25).

Studiile arată că 80% dintre copiii victime ale abuzului devin tineri adulţi care întrunesc criteriile de diagnostic pentru cel puţin o tulburare de sănătate mentală înainte de a împlini 21 de ani: depresie, anxietate, tulburări de alimentaţie, atac de panică, ADHD, sindrom de stres post-traumatic, probleme de ataşament.

Despre Organizația Salvați Copiii România

Organizaţia Salvaţi Copiii România este o instituţie cu rol social, a cărei misiune este aceea de a garanta egalitatea de şanse pentru toţi copiii, indiferent de mediul din care aceştia provin, prin utilizarea propriei expertize, precum şi prin presiuni exercitate asupra factorilor de decizie şi mobilizarea liderilor din societatea civilă.

Salvați Copiii a dezvoltat în cinci orașe din țară (București, Timișoara, Iași, Suceava, Târgu Mureș)  Centre de Consiliere pentru Părinți, unde sunt oferite servicii de educare și consiliere pentru părinți și copii și servicii de formare pentru profesioniștii care interacționează cu copii. La București, Salvați Copiii a înființat de asemenea Centrul de Educație Emoțională și Comportamentală pentru Copii, unde oferă servicii de evaluare clinică, consiliere și psihoterapie pentru copii și adolescenți cu probleme de sănătate mentală  (copii cu depresie, anxietate, tulburari de atașament, ADHD, tulburări de conduită, comportament agresiv etc.) sau cu risc de a dezvolta astfel de probleme.

Salvaţi Copiii  promovează de 20 ani drepturile copilului, în acord cu prevederile Convenţiei Naţiunilor Unite cu privire la Drepturile Copilului. Peste 500.000 de copii au fost incluşi în programe educative, de protecţie şi asistenţă medico-socială, de stimulare a participării lor în acţiuni de promovare şi recunoaştere a drepturilor lor. Este membră a Alianţei Internaţionale Salvaţi Copiii, cea mai mare organizaţie independentă din lume de promovare a drepturilor copiilor, care  cuprinde 29 de membri şi desfăşoară programe în peste 120 de ţări. Pentru mai multe informaţii despre programele Salvaţi Copiii vizitaţi www.salvaticopiii.ro


Articole înrudite:

Film romanesc cu Gerard Depardieu in decorul de la Sighisoara

Posted: 20 Sep 2011 04:55 AM PDT

Actorul francez Gerard Depardieu va filma în ţara noastră la Sighișoara! Este vorba de filmul „Ipu – Convicted to Live", o producţie românească cu distribuţie internaţională.

Prima zi de filmare pentru actorul francez a fost vineri, 16 septembrie, iar în zilele următoare pe platou trebuie să ajungă şi Harvey Keitel.

Sursa: adevarul.ro


Articole înrudite:

Ateliere Fara Frontiere doneaza 500 de calculatoare prin concursul ASSOCLIC 2-2011

Posted: 20 Sep 2011 02:30 AM PDT

Ateliere Fara Frontiere anunta deschiderea celei de a doua etape ASSOCLIC de anul acesta, ASSOCLIC 2-2011, ce se va desfasura in perioada septembrie – decembrie 2011.

Assoclic este un concurs de proiecte organizat de Ateliere Fara Frontiere in doua editii anuale, pentru donare de echipamente informatice, colectate de la companiile responsabile social si reconditonate in atelierul de insertie al asociatiei catre organizatile din Romania care dezvolta proiecte de acces la educatie, formare si integrare a beneficiariilor lor. Prin aceasta etapa Ateliere Fara Frontiere doneaza 500 de pack-uri informatice reconditionate, complete (unitate centrala, monitor, periferice, soft) echipand astfel aproximativ 90 de organizatii.

Ateliere Fara Frontiere doneaza 500 de calculatoare prin concursul ASSOCLIC 2-2011

 

Ateliere Fara Frontiere lanseaza apelul la proiecte ASSOCLIC, etapa a 2-a pe anul 2011. Prin aceasta etapa, Ateliere Fara Frontiere doneaza 500 de calculatoare catre structuri care dezvolta proiecte de educatie, formare si/sau integrare a beneficiarilor lor.

Etapa a doua are ca termen limita de depunere a dosarelor de candidatura data de 15 octombrie 2011, comisia de jurizare a proiectelor se desfaspara pe data de 15 noiembrie fiind formata din reprezentanti ai partenerilor proiectului, in timp ce, pe 15 decembrie, are loc ceremonia de premiere a laureatiilor acestei editii. Calculatoarele acordate pentru caștigatori vor fi utilizate pentru desfașurarea proiectelor propuse, inițiative create pentru comunitațile locale, in scopul de a crește accesul la educație și tehnologia informației pentru publicul aflat in dificultate.

"Colectam calculatoare si prin munca persoanelor in mare dificultate angajate in atelierul de insertie (adesea vazute doar ca o problema, dar care pot fi o resursa pentru societate) le reconditionam prelungind astfel durata lor de utilizare. Cea mai mare parte merg catre proiecte sociale de educatie sau formare profesionala, prin intemediul Programul de donatii Assoclic. Persoanele excluse si marginalizate, care au motivatia de a se reintegra au astfel posibilitatea de a-si regasi demnitatea si de a se reconstrui. Atelierul de insertiune socio-profesionala conciliaza ratiunile economice si nevoile sociale pentru o societate mai justa, lupta importiva risipei si o dezvoltare durabila" Raluca Ouriaghli, Director Executiv, Ateliere Fara Frontiere

In editiile precendente, ASSOCLIC a inregistrat 459 de proiecte inscrise, 4.202 calculatoare solicitate. Din aceste totaluri, 268 de organizatii au fost laureate astfel incat, 26.500 de beneficiari s-au bucurat de 1645 de pack-uri informatice complete prin proiectele castogatoare ale programului ASSOCLIC.

"Numarul mare de companii si organizatii care s-au alaturat proiectelor "Ateliere Fara Frontiere" vorbeste de la sine despre calitatea acestor proiecte." Cristina Marinescu, Coordonator Sponsorizari, BRD, Groupe Societe Generale.

Proiectul Assoclic, dezvoltat de Asociatia Ateliere Fara Frontiere, raspunde unor nevoi social-economice existente, drept pentru care ne-a castigat sustinerea. Personal, am fost onorata sa particip la jurizarea proiectelor inscrise in competitie, alaturi de colegi ai altor companii responsabile sau asociatii dedicate categoriei persoanelor  defavorizate. Am fost surprinsa in mod placut de frumusetea si generozitatea dezideratelor acestor proiecte si nu de putine ori, de  acuratetea conceptiei." Oana Ersova-Ranetti, Specialist Relatii Publice, Apa Nova Bucuresti S.A. – VEOLIA APA

"O parte din calculatoare a fost data in folosinta catre familiile beneficiare iar o alta parte este la centru pentru completarea terapiei. Succesul a fost unul de impact. Noi am reusit astfel sa punem copii fata in fata cu lumea internetului si a calculatoarelor. Posibilitatea de a cumpara un PC era aproape nula, iar Assoclic a fost sansa de a cunoaste lumea IT." Asociatia Ajutati-ne sa intelegem lumea – X- organizatie beneficiaria Assoclic

Regulamentul de participare si dosarul de candidatura sunt disponibile pe website-ul www.atelierefarafrontiere.ro iar pentru a fi la curent cu ultimele noutati urmariti pagina de facebook  http://www.facebook.com/atelierefarafrontiere sau contul de twitter http://twitter.com/AFF_Romania

Programul ASSOCLIC 2011 este realizat cu sprijinul partenerilor financiari: Apa Nova, BRD Groupe Societe Generale, Carrefour, Fondul Structural European, Lafarge. Parteneri operaționali: Blancco, Ecotic, McCann PR, Microsoft. Cu sprijinul: American Chamber of Commerce in Romania, Chambre Française de Commerce, d'Industrie et d'Agriculture en Roumanie (CCIFER), RSC, Romania Pozitiva, Lume Buna, Stiri ONG, Romania Insider, Fundatia EOS, NESsT, Centras, Ce- Re, Techsoup.

 

—-

Assoclic in cifre

268 de organizatii au fost echipate cu pack-uri informatice complete, astfel 26.518 beneficiari s-au bucurat de cele 1645 de calculatoare  donate de Ateliere Fara Frontiere prin proiectul Assoclic.

Despre Ateliere Fara Frontiere Romania

Ateliere Fara Frontiere este o asociație romana non-profit de inserție socio-profesionala a carei misiune este integrarea socio-profesionala a persoanelor in mare dificultate, lupta impotriva risipei și poluarii prin recondiționarea și reciclarea echipamentelor IT uzate și solidaritatea digitala prin donații de echipamente IT pentru proiecte educaționale și sociale.

 


Articole înrudite:

Cutia cu apă dedicată celei de-a douăzecea ediţii a festivalului George Enescu

Posted: 20 Sep 2011 02:00 AM PDT

Tetra Pak și UniCredit Țiriac Bank se alătură iubitorilor muzicii Festivalului Internaţional George Enescu și le oferă un produs cu un design special, și anume cutia cu apă în ambalaj de carton Tetra Pak dedicată celei de-a douăzecea ediţii a festivalului.

“Ne bucurăm să omagiem muzica, artiştii şi valorile Festivalului Internaţional George Enescu oferind apă în cutiile noastre cu un design special creat pentru acest eveniment. Festivalul este ocazia perfectă pentru promovarea un nou stil de viaţă care să includă atât valorizarea artei, cât şi atenţia faţă de natură şi resursele ei. În urmă cu 60 de ani fondatorul Tetra Pak a creat un sistem de ambalare care a revoluţionat industria alimentară pornind de la ideea că un ambalaj trebuie să economisească mai mult decât costă; viziunea lui rămâne la fel de actuală prin grija de a conserva resursele naturii, precum şi economisirea energiei cu ajutorul solutiilor de ambalare prietenoase cu mediul şi nu în ultimul rând, promovarea reciclării ambalajelor”, declară Irene Gedeon, Communications & Environment Director, Tetra Pak South Eastern Europe .

 

Susținerea proiectelor culturale și în mod special a Festivalului Internațional George Enescu a devenit o tradiție pentru UniCredit Țiriac Bank. Începând din acest an ne-am propus să fim și mai aproape de oameni, ca parte a efortului nostru continuu de a oferi răspunsuri concrete și beneficii reale tuturor provocărilor și oportunităților cu care aceștia se confruntă în viața lor de zi cu zi. Astfel, împreună cu Tetra Pak, am inițiat un parteneriat în beneficiul publicului Festivalului, oferindu-i apă în mod gratuit, în ambalaje reciclabile cu un design special creat pentru acest eveniment unic în peisajul cultural românesc și internațional", a declarat Anca Nuță, Director de Identitate și Comunicare al UniCredit Țiriac Bank.

Prin forma sa elegantă şi inovativă, cele 8 suprafeţe diferite ale cutiei comunică într-un stil inedit measajul festivalului si, ca orice ambalaj din portofoliul Tetra Pak, provine din surse regenerabile de materii prime – celuloza copacilor, a căror continuitate este garantată de un bun management al pădurilor.

De peste 60 de ani, compania Tetra Pak este dedicată principiului „PROTEJEAZĂ CE E BUN", prin oferirea de soluţii de ambalat, cu scopul de a proteja valoarea nutriţională a produsului alimentar. De aceea, schimbările climatice, managementul forestier şi reciclarea sunt priorităţi strategice pentru Tetra Pak. În fiecare an, numărul de ambalaje reciclate a crescut. La nivel global, în 2010 au fost reciclate peste 30 miliarde de cutii Tetra Pak, fiind colectate selectiv de către consumatori. În România, încă din 2004, Tetra Pak s-a implicat în activităţi de educaţie pentru reciclare şi colectare selectivă în peste 300 de şcoli din România.

În ceea ce priveşte politica de mediu, UniCredit Ţiriac Bank face eforturi pentru a limita atât emisiile proprii de gaze cu efect de seră, cât şi pe cele ale proiectelor finanţate. Banca promovează intern un program de reciclare, iar în 2010 grupul UniCredit a semnat un "green deal" cu WWF, care îşi propune ca atât în birourile din România, cât şi în alte locuri din lume în care grupul îşi desfăşoară activitatea, să se reducă emisiile cu 15% până în 2012 şi cu 30% până în 2020.

DESPRE TETRA PAK

Tetra Pak este liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrând îndeaproape cu clienţii şi furnizorii noştri, oferim produse sigure, inovatoare şi în armonie cu protecţia mediului înconjurător, care satisfac în fiecare zi cerinţele consumatorilor din peste 170 de ţări. Având aproximativ 22000 de angajaţi în peste 85 de ţări, noi credem în asumarea cu responsabilitate a poziţiei de lider în industria de profil, pentru crearea unei creşteri profitabile în armonie cu protecţia mediului înconjurător şi cu o bună conduită socială.

Motto-ul nostru, „PROTEJEAZĂ CE E BUN™”, reflectă viziunea noastră de a oferi alimente sănătoase şi disponibile oriunde. Mai multe informaţii despre Tetra Pak sunt disponibile pe www.tetrapak.ro.

Despre UniCredit Ţiriac Bank

UniCredit Ţiriac Bank face parte din reţeaua UniCredit, cel mai mare grup bancar din Europa Centrală si de Est şi unul dintre cele mai mari din Europa. UniCredit Ţiriac Bank este un veritabil “one-stop-shop” de servicii financiare, de care beneficiază în prezent 544.000 clienti, prin intermediul a 235 de sucursale. În România, grupul oferă o gamă largă de produse specializate si servicii si prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities Romania, UniCredit CAIB Romania, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) şi UniCredit Business Partner.

UniCredit Ţiriac Bank, ca parte a unui grup cu tradiţie în mecenat, susţine proiectele culturale remarcabile Festivalul Internaţional George Enescu, Consursul de Debut Literar UniCredit, PAVILION UNICREDIT, Cruciada Culturii.

 Articole înrudite:

15 septembrie – Ziua Internationala de Lupta impotriva Limfomului

Posted: 20 Sep 2011 01:36 AM PDT

Pacientii si medicii din intreaga lume marcheaza pe data de 15 septembrie Ziua Internationala de Lupta impotriva Limfomului. Limfomul este cancerul tesutului limfatic, cea mai importanta componenta a sistemului imunitar.

In ciuda faptului ca exista in lume peste 1 milion de persoane care traiesc cu limfom, aproximativ 74% din populatia globului nu cunoaste faptul ca limfomul este o forma de cancer.

In Romania, Ziua Internationala de Lupta Impotriva Limfomului a fost marcata la Spitalul Clinic « Coltea », de Societatea Romana de Hematologie, Asociatia Bolnavilor cu Limfom, cu sprijinul Roche Romania si Sectiei de Hematologie a Spitalului Clinic « Coltea ».

Cu ocazia acestui eveniment, pacientii au fost invitati sa participe la un atelier de creatie organizat in curtea spitalului, unde au invatat tehnici de pictura si au realizat aranjamente florale ikebana. Lor li s-au alaturat medici din spital, reprezentanti ai asociatiei de pacienti si actrita Maia Morgenstern, care sustine lupta impotriva acestei boli.

Ziua de 15 septembrie, a continuat cu un dialog medici – pacienti, in amfiteatrul Spitalului Clinic « Coltea ». Au raspuns intrebarilor pacientilor dna. Prof. Dr. Anca Lupu, de la Spitalul Clinic « Coltea » si dl. Dr. Radu Niculescu, medic primar hematolog la « Institutul Clinic Fundeni ».

Evenimentul s-a incheiat cu un moment de poezie, oferit de dna. Maia Morgenstern, care a descretit fruntile pacientilor.

"Ne bucuram ca am reusit sa le oferim pacientilor cu limfom o zi placuta, si doresc sa ii multumesc inca o data dnei. Maia Morgenstern pentru suportul si sustinerea cauzei noastre.  Dumneaei a reusit sa le aminteasca pacientilor ca zambetul si atutidinea pozitiva sunt arme redutabile in lupta cu boala », a declarat dna. Prof. Dr. Anca Lupu.

Limfomul non-Hodgkin este o forma de cancer care se dezvolta in tesutul limfatic – situat in diverse parti ale organismului: ganglionii limfatici, splina, timus, vegetatiile adenoide, amigdale si maduva osoasa. Aproximativ 1,5 milioane persoane din intreaga lume traiesc in prezent cu limfom non-Hodgkin, insa in fiecare an aproximativ 300.000 persoane mor din cauza acestei boli.

In Romania, conform estimarilor specialistilor incidenta limfoamelor non-Hodgkin este de aproximativ 5,1 la 100.000 de locuitori, ceea ce reprezinta 1117 cazuri noi/ani. In ultimele decenii, limfoamele non-Hodgkin au inregistrat cea mai mare rata de crestere a cazurilor noi 4,2% pe an (4.8% pentru barbati si 3.4% pentru femei).

In cazul limfomului, diagnosticul de certitudine poate fi confirmat doar de examene de laborator (biopsia unui ganglion limfatic, teste de sange), iar scopul tratamentului este de a le reda pacientilor speranta de a trai o viata normala sau cat mai apropiata de normal.

 

 

 Articole înrudite:

În Aradul lui Slavici şi în Caravana BookLand toate cărţile sunt „cu noroc”

Posted: 20 Sep 2011 12:49 AM PDT

După ce a vizitat marile centre culturale ale tarii, Iaşi şi Cluj Napoca, precum şi încă alte două oraşe la început de drum, Constanţa şi Brăila, Caravana BookLand se pregăteşte să lase peste 10.000 de cărţi pe mâna arădenilor. Pentru nenumărate călătorii palpitante pe tărâmurile fanteziei (şi nu numai) Caravana BookLand îşi aşteaptă cititorii la Arad, de miercuri, 21 septembrie, până duminică, 25 septembrie 2011 în Atrium Mall.

„Bookland reprezintă un nou concept de târg urban, dedicat consumatorilor de mall. Arădenilor cu siguranţă le va face plăcere să întâlnească editurile dragi lor într-un spaţiu amplu, bucurându-se de o diversitate foarte mare de colecţii şi noutăţi. Atrium Center felicită această iniţiativă de a aduce cartea aproape de oameni şi de locurile lor uzuale." Declară Alexandra Pop, Marketing Coordinator, Atrium Center Arad.

"Banatu-i fruntea! Suntem curioşi să vedem cum ne vor primi banăţenii şi cât de mult citesc. Îi aşteptăm acolo unde îşi petrec cu plăcere timpul liber – la Atrium Mall. Mirosul cărţii le va impregna imaginaţia timp de 5 zile." spune Mihaela Petrovan, iniţiatorul proiectului cultural.

După Arad,  Caravana BookLand va vizita ultimele oraşe de pe traseul anului 2011: Timişoara, Sibiu şi Braşov. Cele mai importante edituri s-au alăturat Caravanei BookLand oferind cititorilor peste 10.000 titluri în fiecare oraş. BookLand este un concept inovator, fiind primul târg de carte cu servicii integrate oferite editurilor – traseu caravană, mobilier, transport și merchandising carte, echipa vânzare, promovare media.

Expozantii sunt: Alcor, All, Ametist92, Anteea, Anticariatul tau, Aquila 93, Aramis Print/ Minerva, Arpeggione, Bebedream, Bizantina, Brandbuilders si Benefica, Business Adviser, Business Tech International, C.H.Beck, Cartea, Byton, Copiilor, Cartex 2000, Cartile Editurii Tango, Cartographia Studium, Casa Cartii De Stiinta, CD Press, Codecs, Comunicatii Mobile, Coresi, Corint, Dianusa, Didactica Publishing House, Editura Casa, Editura Medicala, Eikon, For You, Gama, Genesis, Girasol, Gramma, Hardcover & Paperback, Hasefer, Herald, House Of Guides, Humanitas, Hyperion, Idea, Intuitext, Lider, Liga Bibliei, Litera, Lumen, Mac-Mac, Mast, Matrixrom, Mediamorphosis, Media Gamma Publishers, Meteor Press, Monitorul Oficial, Nemira, Orfeu 2000, Okian, Paideia, Paralela 45, Polirom, Prut, Publicatiile Flacara, Quantax, Rao, Rentrop & Straton, Rosetti International, Saeculum, Salco, Scripta – Frazi, Smartbox, Smartcapital, Syntagma, Tracusarte, Trei, Tritonic, Trustul Editorial Orizonturi, Univers, Virtual Library, Vivaldi. Partenerii strategici care sustin mesajul cartilor: Adama, Avon, Berlin Chemie, HP, Kraft Foods si Romanian International Bank.

Articole înrudite:

No comments:

Post a Comment