Monday, 29 August 2011

[Indexdecontacte] M A N A F U *

M A N A F U *


Pregatim Promotions360

Posted: 29 Aug 2011 06:30 AM PDT

Peste o luna, Evensys va organiza prima conferinta dedicata promotiilor (de tot felul) din Romania, Promotions360. Astazi mai mult ca oricand, asistam la un razboi al preturilor si al tacticilor pe foarte multe canale de promovare. Mai mult, mediul digital, mai ales cel din noul val, pare sa aiba o influenta majora. Vorbesc aici de canale precum social buying, social media si mobile. Incercam asadar sa aducem continut cat mai consistent care sa raspunda provocarilor actuale ale oamenilor din marketing si vanzari.

Invitatul special al acestei prime editii este Alain Thys, un om de marketing, vanzari si retail cu o experienta vasta, ce va sustine si un training in cea de-a doua zi a evenimentului.

Primul partener al evenimentului este Syscom Digital.

Cateva bune practici pentru QR Codes

Posted: 29 Aug 2011 05:46 AM PDT

Un QR Code al Romantic FM mi-a adus aminte astazi de o idee mai veche pentru un post pe blog. Eram in trafic, acum ceva vreme, si am vazut o masina ce remorca un panou IQads, cu un cod 2D foarte mare. La un semafor, am scos telefonul, am captat codul si mi-am vazut de drum, incercand sa descopar ce este in spatele sau. Am fost directionat pe Facebook, unde mi s-a cerut sa aprob instalarea unei aplicatii si am urmat apoi alti cativa pasi. Intr-un final, ajung pe o pagina care nu mai afisa nimic. Eu banuiesc ca nu a reusit sa se incarce pana la capat sau exista o incompatibilitate intre aplicatie si telefon.Astazi, privirea mi-a fost atrasa de campania Romantic FM si din pasiune pentru QR Codes, am vrut sa vad ce imi va dezvalui. Am fost directionat catre o pagina in care mi se cerea numarul de telefon pentru a intra intr-un concurs (?????) si daca nu doream acest lucru (ceea ce fireste s-a intamplat), eram redirectionat catre un clip pe YouTube foarte prost filmat.

Cele doua experiente m-au facut sa ma gandesc la cateva bune practici pentru cei care vor sa foloseasca QR Codes in campaniile lor.

  • Explica de la inceput, pe cat posibil, ce va primi utilizatorul.
  • Daca ai un landing page intermediar, cauta sa oferi o experienta vizuala placuta si mai ales informatii lamuritoare sau utile in continuarea experientei.
  • Nu recomand directionarea catre o aplicatie Facebook, dar daca e musai, testeaza in prealabil pe mai multe modele de terminale.
  • Daca folosesti clipuri video, ai grija sa fie optimizate pentru rularea pe telefoanele mobile si sa aiba o calitate foarte buna.
  • Ofera intotdeauna un continut care poate fi consumat din mers sau pe loc, dar foarte rapid.

Ce alte sfaturi de inceput aveti?

No comments:

Post a Comment