M A N A F U * |
Cateva bune practici in Social Media Sponsorship Posted: 26 Aug 2011 07:38 AM PDT
Un studiu al IZEA, companie ce intermediaza campanii pe bloguri, spune ca in US aproape jumatate din advertiserii in social media au sponsorizat posturi pe bloguri. Interesant mi s-a parut faptul ca 40% au sponsorizat un tweet, practica foarte rar intalnita la noi (ca element singular si nu integrat intr-o comunicare pe platforme multiple). In imaginea de mai sus gasiti cele mai valoroase – din punctul meu de vedere – informatii pentru o companie care decide sa deruleze o campanie pe bloguri, mai ales cand vorbim de promovarea unor produse de nisa sau cu target specializat. “Cum alegi bloggerii intr-o campanie” e un subiect foarte putin atins in conferintele de la noi, de aceea am decis sa il includem in agenda Online PR Boot Camp. Sper sa nu ajungem in social media la situatii de genul celor intalnite in PR, unde la o lansare de produs agentia raporta la client, la capitolul “Personalitati”, tot felul de celebritati apuse sau fara o activitate relevanta in “ultima mie de ani”. |
Objects of Desire: Bicicleta Pliabila Posted: 25 Aug 2011 11:20 PM PDT
Nu caut un super-brand, o super-fita, super-dotari. Ma uit dupa un model care sa se plieze cat mai mult (compact), sa nu cantareasca foarte mult, sa fie usor de manevrat (pliat), rezistent si la un pret foarte bun. Probabil caut un model de nivel mediu. Am gasit un ghid interesant aici. Ma uit dupa o bicicleta pliabila pe care sa o folosesc aproape exclusiv pentru plimbari in parc. La prima vedere, daca ar fi sa aleg un model dupa design, as opta pentru Oyama Manhattan. Daca pretul ar fi criteriul de selectie, cel mai bun il are b’Twin B’Fold 20. Voi ce imi recomandati? |
You are subscribed to email updates from M A N A F U * To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. | Email delivery powered by Google |
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610 |
No comments:
Post a Comment