O intrebare matinala:
Ce este la moda in materie de bani pe net si alte idei despre cum sa faci Bani pe Net?
Mi-am inceput plimbarea matinala pe aleea presarata de google cu floricelele sperantei, mai exact site-uri care te indruma spre "Succesuri" de mii de dolari si libertatea financiara mult visata.
In dorinta de a vedea ce se mai promoveaza in online-ul romanesc in materie de afaceri sau solutii de a face bani pe net am inceput sa "investigez" (suna cam pretentios) primele 3 pagini din google. Aici imi recunosc Vina, poate ar fi trebuit sa incep cu ultimele 3 avand in vedere ca "Diamantele se ascund in noroi".
Evident ca termenul de cautare a fost "bani pe net", termen pe care exista o concurenta acerba, concurenta care ar trebui sa fie benefica prin diversitatea ofertelor si a ideilor postate dar ti-ai gasit. Aceeasi perpetuare a unor solutii stupide de a face bani pe internet, mai exact posibilitatea pe care ti-o ofera PTC-urile de a-ti umple conturile virtuale in timp ce prin buzunare iti flutura vantul libertatii financiare promise.
- "Prostia este Infinita" – Tot asa si "Bunavointa webmasterilor" ,cunoscatori de afaceri online, care se grabesc sa-i ajute pe bietii utilizatori incepatori cu solutii eficiente astfel incat sa scoata si ei un banut din online.
Care mai de care se intrec in postari idioate promovand aceste PTC-uri care nu sunt altceva decat tot pay per click-uri. Desi cam toata lumea a aflat de Adsense chiar nu-I inteleg de ce mai pierd timpul si cu alte sisteme de genul acesta, multe dintre ele fiind magarii aparute peste noapte si apoi se mira ca au dat mii si mii de click-uri pe degeaba, singurii bani castigati fiind cifrele inscrise in contul lor virtual, rasplata a efortului depus.
Postari ridicole mai ales pentru faptul ca se incearca atragerea de cat mai mult trafic pe astfel de cuvinte cheie Ex: bani pe net, fara a oferi nimic serios la schimb.
De fapt nici nu-i de mirare. Daca arunci o privire in online-ul romanesc cautand idei de afaceri si posibilitati de a face bani pe internet, vei observa ca aceleasi idei invechite si preluate in general din afara se repeta la nesfarsit targetandu-se doar cuvintele cheie, schimbandu-se titlurile si oarecum continutul dar ESENTA ramane aceeasi. Alti povestitori aceeasi poveste.
- A cui e vina pentru postarile inutile?
Daca ar fi sa luam in considerare Povestea denumita Spam si Targetarea ofertei in functie de cerere rezulta ca vina acestor postari care nu spun nimic o poarta in totalitate CITITORII! Chiar asa! Ei sunt de vina ca internetul este plin de mizerii si inutilitati.
Nu e clar? Hai sa le luam pe rand!
- Spamul = mesaj nesolicitat. Avand in vedere ca nu putem sustine ca astfel de postari ar fi spam rezulta ca utilizatorii (cititorii) au cerut in mod expres sa se posteze astfel de Idei, Solutii, Povesti.
- Targetarea ofertei in functie de cere. Tind sa cred ca acesti specialisti in ale marketingului nu ar posta astfel de ineptii daca nu ar exista si cerere. Evident cerere care vine tot din partea cititorului care mai are si curajul sa se planga dupa ce constata pe propria piele ineficienta ideilor sau sistemelor promovate si apoi striga in gura mare: Teapa, Teapa!!!
Chiar n-ai inteles ca insasi Marketingul in sine este o Teapa?
Unde este produsul?
Produsul este adanc bagat in ambalaj si s-a uitat sa se mai lucreze la imbunatatirea lui. Se lucreaza doar la suprafata, doar sa se faca ambalajul cat mai stralucitor si mai convingator cu putinta . Astfel, utilizatorul este convins prin "tehnici persuasive de marketing" sa cumpere cu sume din ce in ce mai mari produse care valoreaza din ce in ce mai putin. Dar deh! Oamenii gandesc cu ochii si e BUN doar daca le incanta privirea.
Bieti pacaliti care pacaliti mai departe fara sa va dati seama!
Se scriu cuvinte doar pentru a optimiza site-uri care vand "ambalaje" ale unor produse inutile. Oamenii fug de continut. Daca nu citesti si nu-ti folosesti si creierul pentru a gandi nu ai cum sa intelegi. Nimeni nu mai are rabdare sa citeasca...
Tu cand ai citit ultima oara o carte?
Cand ai incercat sa intelegi mai mult decat ceea ce ti se spune?
Cand vei inceta sa intelegi cu privirea?
Am omis ceva? Mai sunt intrebari de pus sau raspunsuri de dat?
Pentru asta exista rubrica de "comentat"...
Semnat:"C. O. - roman in romania"
No comments:
Post a Comment